Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

H ΜΥΓΔΑΛΙΑ!!

Εμείς περιμέναμε υπομονετικά και να που οι μυγδαλίτσες δίπλα στο νηπιαγωγείο μας άνθισαν!Λίγο καθυστερημένα βέβαια αλλά μας έχουν ανταμείψει με την ομορφιά τους.






Τις παρατηρήσαμε ,είπαμε όλα τα σχετικά με το δέντρο και τους καρπούς του.Θυμηθήκαμε και πώς ο καρπός γίνεται δέντρο που το είχαμε δει το φθινόπωρο

και τις ζωγραφίσαμε με δακτυλομπογιές,όπως ήθελαν τα παιδιά







Τι να λένε άραγε μεταξύ τους αυτές οι αμυγδαλίτσες;


 - Γεια σου.
- Γεια σου, Τι κάνεις ;
 - Καλά.Πάμε μια βόλτα ;
 - Πάμε αλλά πώς που δεν μπορούμε να βγάλουμε τις ρίζες μας να περπατήσουμε ;
 - Έχεις δίκιο,δεν μπορούμε να φύγουμε από δω.Δεν πειράζει,όμως,γιατί από δω βλέπουμε πολλά πράγματα,το βουνό,το κόσμο,τα σπίτια,τις ανεμογεννήτριες,τα δέντρα,τα λουλούδια,τα πουλιά,το σχολείο και τα παιδάκια που παίζουν...
 - Ναι βλέπουμε και τα έλατα και τα πεύκα.Τι ωραία που είμαστε εδώ.
 - Εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη σ'αυτή τη θέση.
 - Κι εγώ είμαι χαρούμενη φίλες μου και θα περιμένουμε μαζί να δούμε και τα χελιδονάκια που θα έρθουν σε λίγες μέρες....







3 σχόλια:

  1. Ελένη είναι δυνατόν να μην κολλήσεις με τον Γκάτσο ; Μπράβο που μας θυμίζεις αυτά τα ωραία τραγούδια. Και οι δουλειές βέβαια είναι καταπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ κορίτσια!Πράγματι εχουμε κολλήσει με το Γκάτσο!!

      Διαγραφή